Audyt to słowo bardzo popularne w biznesie. Co ono oznacza, mówiąc prostymi słowami? Sprawdzenie tego, czy wszystko idzie w dobrym kierunku oraz to, czy podjęte przez nas lub naszych kontrahentów działania przyniosły dobre, wystarczające na kontynuacje współpracy rezultaty. Użycie samego słowa “audyt” jednak jest bardzo nieprecyzyjne, ponieważ może on dotyczyć małego wycinka prowadzonej przez nas działalności, konkretnych jej sektorów ale również prowadzenia jej jako całości. Wszystko tak naprawdę zależy od tego czego potrzebujemy oraz od osoby, która go będzie dla nas wykonywała.
Aby lepiej zrozumieć kontekst całości, dobrze posłużyć się jakimś przykładem. Idealnie do tego celu nadaję się branża hotelarska, ponieważ obejmuje ona tak wiele różnych działań, że czasami nie wiadomo w ogóle czego taki audyt mógłby dotyczyć.
Jaki jest cel audytu hotelowego w branży hotelarskiej?
Posiadając własny luksusowy hotel do sprawdzenia przez audytora możemy przekazać naprawdę zadziwiającą ilość spraw dziejących się na co dzień. Nie jesteś pewny czy marketing funkcjonuję w odpowiedni sposób? A może masz obawy związane z przepływem pieniądza w Twoim przedsiębiorstwie? O najbardziej klasycznych zadaniach związanych z prowadzeniem hotelu typu recepcja czy sprzątanie nie wspominając – wszystko to leży w gestii sprawdzenia przez audytora.
Koszt takiej usługi oczywiście ustalany jest indywidualnie, w zależności od prowadzonego rodzaju hotelu oraz ilości pokoi. Pełną ofertę znajdziesz klikając tutaj: audytor hotelowy.
- Kurs instruktora fitness- klucz do kariery w branży zdrowia i urody - 21 września 2023
- Wynajem aut dla przedsiębiorstw w Warszawie – klucz do sukcesu w świecie biznesu - 18 września 2023
- Angielski dla dzieci we Wrocławiu – edukacja i zabawa - 14 września 2023